Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8335

Назва: Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств
Інші назви: Strategic approaches to the organization manager production companies
Автори: Рарок, Марія
Rarok, Mariya
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Рарок М. Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств / Марія Рарок // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 100-102. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Rarok M. (2012) Stratehichni pidkhody do orhanizatsii zbutu produktsii pidpryiemstv [Strategic approaches to the organization manager production companies]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 100-102 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Конференція/захід: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 18-кві-2012
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
УДК: 339.13
Теми: маркетингова збутова стратегія
розподіл
конкуренція
маркетингові посередники
marketing sales strategy
distribution
competition
market intermediaries
Діапазон сторінок: 100-102
Початкова сторінка: 100
Кінцева сторінка: 102
Короткий огляд (реферат): Подано основні стратегічні підходи до планування та організації збуту продукції суб‘єктами ринку
The basic strategic approaches to planning and organizing salesmarket players
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8335
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.