Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8335

Název: Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств
Další názvy: Strategic approaches to the organization manager production companies
Autoři: Рарок, Марія
Rarok, Mariya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Рарок М. Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств / Марія Рарок // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 100-102. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Rarok M. (2012) Stratehichni pidkhody do orhanizatsii zbutu produktsii pidpryiemstv [Strategic approaches to the organization manager production companies]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 100-102 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Datum vydání: 18-dub-2012
Date of entry: 28-led-2016
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 339.13
Klíčová slova: маркетингова збутова стратегія
розподіл
конкуренція
маркетингові посередники
marketing sales strategy
distribution
competition
market intermediaries
Page range: 100-102
Start page: 100
End page: 102
Abstrakt: Подано основні стратегічні підходи до планування та організації збуту продукції суб‘єктами ринку
The basic strategic approaches to planning and organizing salesmarket players
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8335
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.