Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7332

Pealkiri: Управління маркетинговою політикою торгових мереж
Teised pealkirjad: Management of trade networks marketing politics
Autor: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Управління маркетинговою політикою торгових мереж / Оксана Бурліцька // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 230-231. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Burlitska O. (2015) Upravlinnia marketynhovoiu politykoiu torhovykh merezh [Management of trade networks marketing politics]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 230-231 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Conference/Event: Міжнародна науково-технічна конференція «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій»
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Ilmumisaasta: 19-mai-2015
Date of entry: 21-jaa-2016
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19–21 травня 2015 року
UDC: 658
Page range: 230-231
Start page: 230
End page: 231
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7332
References (Ukraine): 1. Федъко Н. Г., Федъко В. П. Маркетинговые коммуникации: Учебное пособие/ Н. Г.Федъко, В. П. Федъко.— Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 366 с.
2. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей:Учебное пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько. — Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 446 c.
References (International): 1. Fedieko N. H., Fedieko V. P. Marketinhovye kommunikatsii: Uchebnoe posobie/ N. H.Fedieko, V. P. Fedieko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 366 p.
2. Fedieko N.H., Fedieko V.P. Povedenie potrebitelei:Uchebnoe posobie, N. H. Fedko, V. P. Fedko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 446 c.
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2015)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.