Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7332

Назва: Управління маркетинговою політикою торгових мереж
Інші назви: Management of trade networks marketing politics
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Управління маркетинговою політикою торгових мереж / Оксана Бурліцька // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 230-231. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Burlitska O. (2015) Upravlinnia marketynhovoiu politykoiu torhovykh merezh [Management of trade networks marketing politics]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 230-231 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Конференція/захід: Міжнародна науково-технічна конференція «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій»
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Дата публікації: 19-тра-2015
Дата внесення: 21-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 19–21 травня 2015 року
УДК: 658
Діапазон сторінок: 230-231
Початкова сторінка: 230
Кінцева сторінка: 231
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7332
Перелік літератури: 1. Федъко Н. Г., Федъко В. П. Маркетинговые коммуникации: Учебное пособие/ Н. Г.Федъко, В. П. Федъко.— Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 366 с.
2. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей:Учебное пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько. — Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 446 c.
References: 1. Fedieko N. H., Fedieko V. P. Marketinhovye kommunikatsii: Uchebnoe posobie/ N. H.Fedieko, V. P. Fedieko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 366 p.
2. Fedieko N.H., Fedieko V.P. Povedenie potrebitelei:Uchebnoe posobie, N. H. Fedko, V. P. Fedko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 446 c.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.