Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7050

Назва: Регіональний маркетинг як інструмент виходу із кризи туристичної галузі луганської області
Інші назви: Regional marketing as an instrument to overcome crises of tourism industry in luhansk oblast
Автори: Зеленко, О. О.
Zelenko, O. O.
Приналежність: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Україна
Бібліографічний опис: Зеленко О. О. Регіональний маркетинг як інструмент виходу із кризи туристичної галузі луганської області / Зеленко О. О. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 136-137. — (Секція: інструментальна складова управління регіональним розвитком туризму та рекреації: зарубіжний досвід і практика в Україні).
Bibliographic description: Zelenko O. O. (2015) Rehionalnyi marketynh yak instrument vykhodu iz kryzy turystychnoi haluzi luhanskoi oblasti [Regional marketing as an instrument to overcome crises of tourism industry in luhansk oblast]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 136-137 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"
Дата публікації: 15-жов-2015
Дата внесення: 31-гру-2015
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015
УДК: 338.48
Діапазон сторінок: 136-137
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7050
ISBN: 978-617-7331-09-3
Перелік літератури: 1. Зеленко О. О. Перспективи розвитку туризму Луганщини в умовах воєнно-політичної нестабільності / О. О. Зеленко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка» - 2015 – Вип. 2 (4) – Ч. 2 – С. 138-143.
2. Дудник І. М. Географічні аспекти туристичного маркетингу регіону / І. М. Дудник, О. А. Борисюк // науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАН України. Серія: Економіка – 2012 – Том 1, № 1-2 – С. 102-107.
3. Маркетинг мест Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005. – 376 с.
References: 1. Zelenko O. O. Perspektyvy rozvytku turyzmu Luhanshchyny v umovakh voienno-politychnoi nestabilnosti, O. O. Zelenko, Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Seriia "Ekonomika" - 2015 – Iss. 2 (4) – Ch. 2 – P. 138-143.
2. Dudnyk I. M. Heohrafichni aspekty turystychnoho marketynhu rehionu, I. M. Dudnyk, O. A. Borysiuk, naukovyi visnyk Instytutu mizhnarodnykh vidnosyn NAN Ukrainy. Serie: Ekonomika – 2012 – V. 1, No 1-2 – P. 102-107.
3. Marketinh mest Privlechenie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Evropy, F. Kotler, K. Asplund, I. Rein, D. Khaider, SPb., Stokholmskaia shkola ekonomiki, 2005, 376 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні особлив. формув. і управл. іннов. потенціалом регіон. розвитку туризму та рекреації із залуч. молод. ресурсу (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.