Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7046

Назва: Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств
Інші назви: The role and organizational principles of marketing research of tourist enterprises
Автори: Пилип’юк, Л. М.
Pilipyuk, L. M.
Приналежність: Запорізький національний університет, Україна
Бібліографічний опис: Пилип’юк Л. М. Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств / Пилип’юк Л. М. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 123-126. — (Секція: інституційні основи управління регіональним розвитком туризму та рекреації).
Bibliographic description: Pilipyuk L. M. (2015) Rol ta orhanizatsiini zasady provedennia marketynhovykh doslidzhen u diialnosti turystychnykh pidpryiemstv [The role and organizational principles of marketing research of tourist enterprises]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 123-126 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"
Дата публікації: 15-жов-2015
Дата внесення: 31-гру-2015
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015
УДК: 338.48
339.138
Діапазон сторінок: 123-126
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7046
ISBN: 978-617-7331-09-3
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/84.pdf
Перелік літератури: 1. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / О.С. Тєлєтов. – К. : Знання, 2010. – 299 с.
2. Примак Т.О. Маркетингові аспекти просування послуг [Електронний ресурс] / Т.О. Примак, А.М. Костюченко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/84.pdf
3. Кудла Н.Є.Маркетинг туристичних послуг / Н.Є.Кудла.—К.: Знання, 2011.— 351 с.
4. Сучасні тенденції розвитку та вдосконалення туристської діяльності в Україні в контексті концептуальних положень Глобального етичного кодексу туризму. Матеріали XIІ аспірантських читань. — К. : КУТЕП, 2013. — 310 с.
References: 1. Tielietov O.S. Marketynhovi doslidzhennia : tutorial, O.S. Tielietov, K. : Znannia, 2010, 299 p.
2. Prymak T.O. Marketynhovi aspekty prosuvannia posluh [Electronic resource], T.O. Prymak, A.M. Kostiuchenko, Access mode: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/84.pdf
3. Kudla N.Ye.Marketynh turystychnykh posluh, N.Ye.Kudla.-K., Znannia, 2011, 351 p.
4. Suchasni tendentsii rozvytku ta vdoskonalennia turystskoi diialnosti v Ukraini v konteksti kontseptualnykh polozhen Hlobalnoho etychnoho kodeksu turyzmu. Materialy XII aspirantskykh chytan, K. : KUTEP, 2013, 310 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні особлив. формув. і управл. іннов. потенціалом регіон. розвитку туризму та рекреації із залуч. молод. ресурсу (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.