Перегляд зібрання "Електронне наукове фахове видання „Соціально-економічні проблеми і держава“" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 378 до 397 із 746 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleгру-202230-гру-2022Напрями розвитку управління інноваційними ідеями на підприємствіОстровська, Галина; Малюта, Людмила; Гладчук, Оксана; Ostrovska, Halyna; Maliuta, Liudmyla; Hladchuk, Oksana
Article30-тра-20115-лип-2011Науково-технічна діяльність малого бізнесу (закордонний досвід)Стойко, Ігор Іванович; Стойко, Игорь Иванович; Stoyko, Igor Ivanovych
Article31-тра-201731-тра-2017Національна грошова одиниця України: історичні аспекти розвитку та особливості найменуванняВладимир, Ольга Михайлівна
Article30-тра-201511-сер-2015Національні інтереси України в соціальній сфері та загрози на шляху до їх задоволенняДубровіна, Олена; Дубровина, Елена; Dubrovina, Olena; Новіков, Едуард; Новиков, Эдуард; Novikov, Eduard; Ткач, Іван; Ткач, Иван; Tkach, Ivan
Articleлис-201325-лис-2013Невизначеність та ймовірнісність господарських операцій: до питання бухгалтерського облікуЛучко, Михайло Романович; Лучко, Михаил Романович; Luchko, Mykhaylo Romanovych
Articleтра-20129-чер-2012Недоліки законодавчого регулювання закупівель енергоносіїв та комунальних послуг за державні кошти в УкраїніГалущак, Михайло Петрович; Галущак, Михаил; Halushchak, Mykhaylo; Пиндус, Тетяна Борисівна; Пындус, Татьяна; Pyndus, Tetiana
Articleгру-20122-гру-2012Недосконалість валютного законодавства України – один із бар’єрів на шляху розвитку валютної діяльності банківВладимир, Ольга Михайлівна; Владимир, Ольга Михайловна; Vladymyr, Olha Mykhaylivna
Article10-лис-20113-гру-2011Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуКолесніков, Андрій Павлович; Колесников, Андрей Павлович; Kolesnikov, Andriy Pavlovych; Шульгат, Ніна; Шульгат, Нина; Shulhat, Nina
Article24-лис-20152-гру-2015Непропорційність територіальної структури економіки як суттєва перешкода неоіндустріальному розвитку УкраїниШепетько, Роман Іванович; Shepetko, Roman; Шепетько, Роман Иванович
Articleлис-202121-вер-2022Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандеміїХимич, Ірина; Тимошик, Наталія; Винник, Тетяна; Подвірна, Тетяна; Khymych, Iryna; Tymoshyk, Nataliia; Vynnyk, Tetiana; Podvirna, Tetiana
Articleлис-202117-сер-2022Новації інтернет-банкінгу комерційних банків України в умовах пандемії Covid- 19Іващук, Ольга; Ivashchuk, Olga
Articleчер-20232-сер-2023Новий підхід до аналізу динаміки високотехнологічного експорту (на прикладі Республіки Чехії)Бєлов, Олександр; Belov, Aleksandr
Articleгру-202226-гру-2022Нормативно-правове забезпечення інноваційної та інвестиційної діяльності промислових підприємств УкраїниЛевицький, Віталій; Радинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Levytskyi, Vitalii; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Articleлис-202126-лип-2022Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвиткуКлим, Надія; Плекан, Марія; Тесак, Олександра; Klym, Nadiia; Plekan, Mariia; Tesak, Alexandra
Article30-тра-201528-тра-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Articleтра-201210-чер-2012Обґрунтування застосування вітроенергетичних установок для підприємств Тернопільської областіОкопний, Любомир; Окопный, Любомир; Okopnyy, Lubomir; Колесніков, Андрій; Колесников, Андрей; Kolesnikov, Andrei
Article1-гру-201712-гру-2017Об’єктивна необхідність забезпечення політики сталого розвитку економіки країниВладимир, Ольга
Article200918-лис-2012Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємствРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyy, Vadym
Articleчер-202221-лип-2022Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерствоШерстюк, Роман; Стойко, Ігор; Sherstiuk, Roman; Stoyko, Igor; Паляниця, Віктор; Palyanytsya, Viktor
Articleтра-201428-тра-2014Організаційно-економічний механізм підвищення міжнародної конкурентоспроможності туристичного сектору УкраїниАнтонюк, Катерина Вікторівна; Антонюк, Катерина Викторовна; Antonyuk, Kateryna Viktorivna