Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/621
Заглавие: Маркетингове планування діяльності підприємств
Автори: Семенюк, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Дата на Публикуване: 2010
Date of entry: 12-Ное-2010
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8.012.2
Ключови Думи: планування
маркетинговий план
процес планування
маркетинговий аудит
цілі планування
Резюме: В статті розглянуто сутність маркетингового планування, його зміст, предмет, об’єкт, а також охарактеризовано процес планування маркетингу, визначено принципи та основні завдання та розглянути основні види маркетингових планів.
Essence of the marketing planning, his maintenance, object, object, is considered in the article, and also the process of planning of marketing is described, principles and basic tasks are certain and to consider the basic types of marketing plans.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/621
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2010, № 1

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
TNTUB_2010_v26_No1-S_Semeniuk-Marketing_planning_businesses__84.djvu176,36 kBDjVuИзглед/Отваряне
TNTUB_2010_v26_No1-S_Semeniuk-Marketing_planning_businesses__84.pdf201,42 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.