Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6080

Назва: Використання ключових показників ефективності у стратегічному управлінні
Інші назви: The use of key performance indicators in strategic management of an enterprise
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Seredynska, Iryna
Seredynska, Vira
Fedorovych, Roman
Бібліографічний опис: Серединська І. В. Використання ключових показників ефективності у стратегічному управлінні / Ірина Володимирівна Серединська, Віра Миколаївна Серединська, Роман Володимирович Федорович // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 47. — № 4. — С. 103-116. — (Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання).
Bibliographic description: Seredynska I., Seredynska V., Fedorovych R. The use of key performance indicators in strategic management of an enterprise. Galician economic bulletin, Ternopil, TNTU, 2014, Volume 47, No 4, P. 103-116 [in English].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Дата публікації: 18-лис-2014
Дата подання: 29-жов-2014
Дата внесення: 29-жов-2015
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 330.13
658.15
Теми: ключові показники ефективності
нечітка логіка
нечіткі множини
бальні оцінки
лінгвістичні змінні
функції приналежності
функції корисності
стратегічне планування
стратегічні цілі
інтегральний показник
рівень досягнення стратегічної цілі
key performance indicators
fuzzy logic
fuzzy sets
score evaluations
linguistic variables
membership functions
utility functions
strategic planning
strategic goals
integral index
level of strategic goal achievement
Діапазон сторінок: 103-116
Серія/номер: 2014, №4 (47)
2014, No 4 (47)
Короткий огляд (реферат): Запропоновано механізм використання ключових показників ефективності на основі побудови «інформаційних панелей» для контролю за виконанням стратегічних завдань і досягненням стратегічних цілей підприємства за різними аспектами його діяльності на основі оцінювання рівня інтегральних показників, розрахованих за допомогою методів бальних оцінок та нечіткої (розмитої) логіки, що ґрунтуються на теорії лінгвістичних змінних та розмитих множин. Запропоновані методи розрахунку інтегральних показників формалізовано, що дозволить спростити їх упровадження в існуючі системи автоматизації економічної діяльності підприємств. За допомогою програмної системи математичних обчислень MATLAB встановлено параметри функцій належності, визначено функції корисності, які описують рівень досягнення ключовими показниками ефективності своїх цільових значень, розраховано інтегральні показники, які описують рівень досягнення підприємством стратегічних цілей за різними аспектам діяльності. Обґрунтовано простоту адаптації обчислювальних засобів програмної системи математичних обчислень MATLAB до можливих змін кількості ключових показників ефективності, з'ясовано, що зміна структури «інформаційної панелі» не вимагає модифікації розробленого програмного забезпечення.
The mechanism of the implementation of strategic objectives as well as monitoring and control based on «dashboards» for achievement of strategic goals was discussed. The evaluation of the integral index, calculated by the methods of score evaluations and fuzzy logic using software system mathematical calculations MATLAB was covered. The methods of control to simplify their implementation into existing automation system of economic activity were formalized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6080
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
Перелік літератури: 1. Дерев’янко, Т. Ґенезата еволюція моделей розрахунку й оцінки результатів діяльності підприємства [Текст] / Т. Дерев’янко // Економіка. – 2009. – No 4 (95). – С.9–11.
2. Заде, Л.А. Понятие лингвистической переменной и его применение к принятию приближенных решений [Текст]/ Л.А. Заде. – М.: Мир, 1976. – 165 с.
3. Каплан, Р. Стратегическое единство. Создание синергии организации с помощью сбалансированной системы показателей [Текст] / Р.С. Каплан, Д.П. Нортон; пер. с англ. – М.: Вильямс, 2006. – 384 с.
4. Кэмпбел, Д. Стратегический менеджмент: учебник [Текст]/ Д. Кэмпбел, Дж. Стоунхаус, Б. Хьюстон; пер. с англ. Н. И. Алмазовой. – М.: ООО «Издательство проспект», 2003. – 336 с.
5. Леоненков, А.В. Нечеткое моделирование в среде MATLAB и fuzze ТЕСН [Текст] / А.В. Леоненков. – СПб.: «БХВ Петербург», 2005. – 736 с.
6. Недосекин, А.О. Применение теории нечетких множеств к задачам управления финансами [Электронный ресурс] / А.О. Недосекин // Аудит и финансовый анализ. – 2001. – No2. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/press/afa/2000-2/08.shtml
7. Пономарев, А.С. Нечеткие множества в задачах автоматизированного управления и принятия решений [Текст] / А. С. Пономарев. – Харьков.: НТУ «ХПИ», 2005. – 234 с.
8. Попов, Д. Эволюция показателей стратегии развития предприятия [Электронный ресурс] / Д. Попов. // Управление компанией. – 2003. – No2. – Режим доступа: http://www.management.com.ua/strategy/str070.html
9. Рамперсад, Х. Универсальная система показателей: как достигать результатов, сохраняя целостность [Текст] / Х. Рамперсад; пер. с англ. – Изд. 3-е. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 352 с.
10. Рыжов, А.П. Элементы треории нечетких множеств и измерения нечеткости [Текст] / А. П. Рыжов. – М.: Диалог-МГУ, 1998. – 81 с.
11. Самусенко, С.А. Показатели эффективности компании: вопросы систематизации и эволюции [Электронный ресурс] / С. А. Самусенко // Экономические проблемы и решения. – 2006. – No 5. – С. 44–45. – Режим доступа: http://old.lib.sfu-kras.ru/resources.php3?menu1= soceps&menu2 =2006-5
12. Courntey, H.G. Strategy under uncertainty [Text] / H.G. Courntey, J. Kirkland, S.P. Viguerie // McKinsey Quarterly. – 2000. – No 3. – Pр.66–81.
References: 1. Derevianko, T. Genezata evoliutsiia modelei rozrakhunku y otsinky rezultativ diialnosti pidpryiemstva [Text], T. Derevianko, Ekonomika. – 2009. – No 4 (95). – P.9–11.
2. Zade, L.A. Poniatie linhvisticheskoi peremennoi i eho primenenie k priniatiiu priblizhennykh reshenii [Text]/ L.A. Zade. – M.: Mir, 1976. – 165 p.
3. Kaplan, R. Stratehicheskoe edinstvo. Sozdanie sinerhii orhanizatsii s pomoshchiu sbalansirovannoi sistemy pokazatelei [Text], R.S. Kaplan, D.P. Norton; transl. from English – M.: Viliams, 2006. – 384 p.
4. Kempbel, D. Stratehicheskii menedzhment: uchebnik [Text]/ D. Kempbel, Dzh. Stounkhaus, B. Khiuston; transl. from English N. I. Almazovoi. – M.: OOO "Izdatelstvo prospekt", 2003. – 336 p.
5. Leonenkov, A.V. Nechetkoe modelirovanie v srede MATLAB i fuzze TESN [Text], A.V. Leonenkov. – SPb.: "BKhV Peterburh", 2005. – 736 p.
6. Nedosekin, A.O. Primenenie teorii nechetkikh mnozhestv k zadacham upravleniia finansami [Electronic resource], A.O. Nedosekin, Audit i finansovyi analiz. – 2001. – No2. – Access mode: http://www.cfin.ru/press/afa/2000-2/08.shtml
7. Ponomarev, A.S. Nechetkie mnozhestva v zadachakh avtomatizirovannoho upravleniia i priniatiia reshenii [Text], A. S. Ponomarev. – Kharkov.: NTU "KhPI", 2005. – 234 p.
8. Popov, D. Evoliutsiia pokazatelei stratehii razvitiia predpriiatiia [Electronic resource], D. Popov., Upravlenie kompaniei. – 2003. – No2. – Access mode: http://www.management.com.ua/strategy/str070.html
9. Rampersad, Kh. Universalnaia sistema pokazatelei: kak dostihat rezultatov, sokhraniaia tselostnost [Text], Kh. Rampersad; transl. from English – Izd. 3-e. – M.: Alpina Biznes Buks, 2006. – 352 p.
10. Ryzhov, A.P. Elementy treorii nechetkikh mnozhestv i izmereniia nechetkosti [Text], A. P. Ryzhov. – M.: Dialoh-MHU, 1998. – 81 p.
11. Samusenko, S.A. Pokazateli effektivnosti kompanii: voprosy sistematizatsii i evoliutsii [Electronic resource], S. A. Samusenko, Ekonomicheskie problemy i resheniia. – 2006. – No 5. – P. 44–45. – Access mode: http://old.lib.sfu-kras.ru/resources.php3?menu1= soceps&menu2 =2006-5
12. Courntey, H.G. Strategy under uncertainty [Text], H.G. Courntey, J. Kirkland, S.P. Viguerie, McKinsey Quarterly. – 2000. – No 3. – Pr.66–81.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 4 (47)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.