Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5238

Назва: Брендинг вищого навчального закладу
Інші назви: Branding of the higher educational establishment
Автори: Семенюк, Світлана
Semeniuk, Svitlana
Бібліографічний опис: С.Семенюк. Брендинг вищого навчального закладу / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2013. — №3(42). — с.133-138 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 12-гру-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 378
001
Теми: бренд
брендинг
вищий навчальний заклад
освітня послуга
конкурентноздатність
корпоративні цінності
освітні інновації
brand
branding
higher educational establishment
educational service
competitiveness
corporate values
educational innovations
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні засади формування брендингу вищих навчальних закладів, зокрема проведено науковий аналіз сутності визначення бренду, досліджено відмінності між торговою маркою і брендом. Визначено концепцію брендингу вищих навчальних закладів, охарактеризовано основні об’єкти брендингу, такі, як товар-освітня послуга, її корпоративні цінності; персонал; керівництво; випускники. Також визначено відмінні особливості брендингу вищих навчальних закладів.
The theoretical basis of the higher educational establishment branding creation, including the scientific analysis of its essence are investigated, differences between “trademark” and “brand” are examined. The conception of branding of higher educational establishment, which includes the successful representation of universities as educational institutions that is specific, high ranking, famous not only in Ukraine but also abroad, is proposed. The basic items such as product branding and educational services, its corporate values, staff, management, alumni Formation brand, begins with the production of quality educational services. Generally speaking about the education market, corporate values, which are based on the uniqueness of educational services should be created. All participants of the educational process should be the part of branding creation process, share values of educational institution. The main role in branding policy of universities is in guidance that should generate and transmit enthusiasm of all the staff and customers. To generate long-term policy of branding it necessary to create a sense of commitment and then, regardless of the external conditions and factors, students will try to get education in this university and after graduation will become a tool for its brand promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5238
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2013, № 3 (42)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.