Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5213

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOksentyuk, Bogdanauk
dc.date.accessioned2014-12-11T13:56:39Z-
dc.date.available2014-12-11T13:56:39Z-
dc.date.created2014-05-27uk
dc.date.issued2014-05-27uk
dc.identifier.citationОксентюк Б. А. Маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпорацій / Богдана Оксентюк // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 45. — № 2. — С. 170-176. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.citationOksentyuk B. Marketing strategies of international corporations development / Bogdana Oksentyuk // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 45. — No 2. — P. 170-176.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5213-
dc.description.abstractПроаналізовано маркетингові стратегії корпоративного розвитку в міжнародному середовищі. Висвітлено поняття міжнародного маркетингу та його необхідність, показано сутність міжнародної корпорації та основні маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпорацій на зарубіжних ринках, такі, як зростання, стабільність, скорочення.uk
dc.description.abstractThe corporative marketing strategies of the companies in the international environment are analyzed. The essence of international marketing companies and its necessity is revealed. It is proved that international marketing is an essential feature of functioning enterprises outside their own country, which promotes business activities of domestic companies in overseas markets and creates favourable conditions for business. Moreover the nature of international corporations is also shown and it is proved that much more attention should be paid to the problems of products sales on the basis of distant markets research and study the specific consumer requirements and expectations of the international marketing environment, which in turn leads to the multiplicity of strategies that firms use when entering foreign markets. The main marketing strategies of multinational corporations in foreign markets are the strategies of growth (concentration, market development, product development and diversification), the strategy of stability, the reduction strategy (reorientation of economy, partial liquidation and liquidation), which in their turn, can be divided into a number substrategies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюяuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectміжнародна корпораціяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk
dc.subjectстратегія структурних підрозділівuk
dc.subjectфункціональна стратегіяuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectinternational corporationuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectcorporate strategyuk
dc.subjectstructural units’ strategyuk
dc.subjectfunctional strategyuk
dc.titleМаркетингові стратегії розвитку міжнародних корпораційuk
dc.title.alternativeMarketing strategies of international corporations developmentuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 2 (45)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.