Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5176

Назва: Застосування комп’ютерних технологій в процесі проведення маркетингових досліджень
Інші назви: Application of computer technologies in marketing researches
Автори: Shafranska, Iryna
Бібліографічний опис: Шафранська І. Б. Застосування комп’ютерних технологій в процесі проведення маркетингових досліджень / Ірина Шафранська // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 44. — № 1. — С. 189-194. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Shafranska I. Application of computer technologies in marketing researches / Iryna Shafranska // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 44. — No 1. — P. 189-194.
Дата публікації: 20-бер-2014
Дата внесення: 5-гру-2014
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 004.3
65.012.122
339.138(045)
Теми: маркетингові дослідження
комп’ютерні технології
програмні засоби
діаграми
лабораторний експеримент
імітація
аналіз
електронне тестування
місткість ринку
автоматизоване розв’язання задач
marketing researches
computer technologies
software
diagrams
laboratory experiment
imitation
analysis
electronic testing
market capacity
automated solution of tasks
Короткий огляд (реферат): Розвиток інформаційних технологій, постійне удосконалення пакетів прикладних програм, сучасне комп’ютерне обладнання дозволяє не тільки здійснювати пошук інформації, створювати бази даних, а й проводити їх швидке опрацювання та підготовку до аналізу, глибоко оцінювати й представляти результати дослідження у найбільш зручному вигляді. Сучасні інформаційні технології є інструментом підвищення швидкості проведення маркетингових досліджень, засобом забезпечення точності підрахунків, об’єктивності результатів дослідження. Комп’ютерні технології маркетологи мають можливість використовувати для проведення спостережень, експериментів, імітацій у процесі опрацювання результатів анкетного опитування, дослідження кон’юнктури ринку.
Under conditions of intense changes of marketing environment the marketing specialist must quickly collect and process a considerable amount of information. Effective information display is one of the main directions of improving the efficiency of modern information systems. Development of information technologies, constant improvement of application packages, modern computer equipment allow not only to carry out an information search, to create databases but also conduct their rapid processing and preparation for the analysis, deep estimation and to present research results in the most comfortable way. Modern information technologies give the possibility to do the marketing researches quicker. Moreover, they are the means of providing the accuracy of calculations and the objectiveness of research results. Marketing specialists have the possibility to use computer technologies for observations, experiments, imitations, in the process of results processing, situation analysis. Graphic representation of information is important as well. Diagrams not only illustrate the phenomenon under investigation and play an important role in the synthesis and analysis of information, but they are also an important and necessary addition to the tables. The same marketing data can be represented using different charts, but it must be understood that each of them has its own specificity and ease of visual display. Data analysis mainly depends on the proper selected chart type. Moreover, the wrongly chosen chart type can result in incorrect display of data and consequently to wrong conclusions. The development of information technologies lets switch over from traditional text reports to presentations using slides and reports of the researcher. The choice of software in the marketing researches mainly depends on the purpose and researchers’ qualification and availability of required software.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5176
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 1 (44)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.