Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5062

Назва: Використання маркетингу при виборі тари для пива
Інші назви: Use of marketing when choosing containers for beer
Автори: Меленчук, Ю.Т.
Melenchuk, Y.T.
Дата публікації: 12-гру-2013
Дата внесення: 18-лис-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
Часове охоплення: 11-12 грудня 2013 року
УДК: 338.3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5062
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2013)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
302-303.pdf65,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
302-303.djvu35,31 kBDjVuПереглянути/відкрити
302-303__COVER.png419,91 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.