Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5062

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеленчук, Ю.Т.-
dc.contributor.authorMelenchuk, Y.T.-
dc.coverage.temporal11-12 грудня 2013 рокуuk
dc.date.accessioned2014-11-18T13:40:08Z-
dc.date.available2014-11-18T13:40:08Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5062-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.titleВикористання маркетингу при виборі тари для пиваuk
dc.title.alternativeUse of marketing when choosing containers for beeruk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc338.3uk
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2013)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
302-303.pdf65,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
302-303.djvu35,31 kBDjVuПереглянути/відкрити
302-303__COVER.png419,91 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.