Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5046

Titel: Якість продукції як ключовий чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Övriga titlar: Якість продукції як ключовий чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Качество продукции как главный фактор обеспечения конкурентоспособности предприятия
Product quality as a key factor of the enterprise competitiveness
Författare: Білан, Оксана
Билан, Оксана
Bilan, Oksanа
Bibliographic description (Ukraine): Білан О. Якість продукції як ключовий чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Оксана Білан // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 2 (11). — С. 55-61. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14boszkp.pdf.
Utgivningsdatum: 30-nov-2014
Date of entry: 12-nov-2014
Utgivare: ТНТУ,АСУ
UDC: 658.562
Nyckelord: якість продукції
онкурентоспроможність
підприємство
чинники формування якості
напрямки підвищення якості
products quality
competitiveness
еnterprise
factors of product quality
directions of improvement of product quality
Serie/rapport nr.: Випуск 2(11);
Sammanfattning: В статті розглянуто основні підходи до визначення категорії «якість продукції», сформульовано авторське визначення поняття якості продукції як сукупності тих її характеристик, які відображають необхідні споживчі властивості продукції. Проаналізовано чинники формування якості продукції, визначено переваги, які отримає підприємство від підвищення якості продукції, та чинники, які стимулюють або стримують цей процес. Виділено основні причини об’єктивної необхідності підвищення рівня якості продукції (послуг) та здійснення управління і забезпечення необхідної якості продукції на основі безперервного циклу. Запропоновано напрямки підвищення якості продукції за рахунок сертифікації системи управління якістю підприємства відповідно до стандарту ISO 9001, підвищення якості сировини, покращення матеріально-технічного забезпечення виробництва, підвищення якості праці працівників, орієнтації підприємства на споживчий попит та контроль якості.
В статье рассмотрены основные подходы к определению категории "качество продукции", сформулировано авторское определение понятия качества продукции как совокупности тех ее характеристик, которые отображают необходимые потребительские свойства продукции. Проанализированы факторы формирования качества продукции, определены преимущества, которые получит предприятие от повышения качества продукции, и факторы, которые стимулируют или сдерживают этот процесс. Выделены основные причины объективной необходимости повышения уровня качества продукции (услуг) и осуществления управления и обеспечения необходимого качества продукции на основе непрерывного цикла. Предложены направления повышения качества продукции за счет сертификации системы управления качеством предприятия в соответствии со стандартом ISO 9001, повышения качества сырья, улучшения материально-технического обеспечения производства, повышения качества труда работников, ориентации предприятия на потребительский спрос и контроль.
The main approaches to the definition of the category "product quality" are considered in the article. The definition of product quality as the set of characteristics that reflect the necessary consumer properties of products are formulated by the author. The factors of forming of the products quality are analysed, advantages that will be got by an enterprise from improving product quality and factors that stimulate or restrain this process are defined. Main reasons of objective necessity to increase the level of quality of products (services) and realization of management and providing of necessary products quality based on a continuous cycle are distinguished. Directions of improvement of product quality due to the certification of the quality management system of an enterprise in accordance with ISO 9001, improvement of raw materials quality, improvement of material and technical support of production, improvement of labour quality, the orientation of the enterprise on consumer demand and quality control are suggested
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5046
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
14boszkp.pdf1,63 MBAdobe PDFVisa/Öppna
14boszkp.djvu236,59 kBDjVuVisa/Öppna
14boszkp__COVER.png443,59 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!