Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4602

Назва: Запобіжний компенсатор пускового моменту
Інші назви: Safety compensator of starting moment
Предохранительный компенсатор пускового момента
Автори: Гевко, Іван Богданович
Hevko, Ivan Bohdanovych
Гевко, Иван Богданович
Бібліографічний опис: Патент 54646 UA, МПК F16D 7/06. Запобіжний компенсатор пускового моменту [Текст] / Гевко Іван Богданович (Україна) - опубл. 25.11.2010.
Patent 54646 UA, MPK F16D 7/06. Safety compensator of starting moment [Text] / Hevko Ivan Bohdanovych (Ukraine) - publ. 25.11.2010.
Патент 54646 UA, МПК F16D 7/06. Предохранительный компенсатор пускового момента [Текст] / Гевко Иван Богданович (Украина) - опубл. 25.11.2010.
Дата публікації: 25-лис-2010
Дата внесення: 24-вер-2014
Теми: F16D 7/06
з проміжними кульками і роликами
Короткий огляд (реферат): Запобіжний компенсатор пускового моменту, який виконаний у вигляді привідної і веденої півмуфт, які з’єднані між собою пружним циліндричним елементом, кінці яких жорстко закріплені до привідної і веденої півмуфт, який відрізняється тим, що пружний елемент виконано у вигляді циліндричної пружини кручення, а правий горизонтальний кінець якої є у взаємодії з осьовим отвором регулювальної гайки, яка нагвинчена на зовнішній діаметр привідної півмуфти з можливістю кругового провертання, другим лівим горизонтальним кінцем циліндрична пружина кручення є у взаємодії з осьовим отвором, який виконано у верхній частині веденої півмуфти, осі осьових горизонтальних отворів, в які встановлені горизонтальні кінці пружини, є паралельні осям півмуфти, до внутрішніх торців півмуфт жорстко закріплені кільця з зубами, які періодично є у взаємодії між собою з можливістю осьового переміщення привідної півмуфти, що жорстко встановлена на привідному валу через втулку, яка жорстко на ньому встановлена, лівий торець привідної муфти виконано у вигляді циліндричного ступеня приведеної півмуфти, яка лівим кінцем меншого діаметра є у взаємодії з внутрішнім діаметром циліндричної втулки з можливістю відносного осьового і кругового провертання з ведучою півмуфтою, а на лівому кінці лівого ступеня меншого діаметра веденої півмуфти рівномірно по колу виконані радіальні отвори, наприклад три, в які вставлені пружини стискування і кульки, які вершинами є у взаємодії з внутрішнім отвором циліндричної втулки веденої півмуфти або з кільцевою радіусною канавкою, радіус закруглення якої періодично є у взаємодії з кульками при максимальному зближенні півмуфт в процесі нормального режиму роботи, крім цього, по зовнішньому діаметру веденої півмуфти рівномірно по колу виконані конічні радіальні отвори, наприклад три, в які з можливістю осьового переміщення встановлені циліндричні пальці з конічними кінцями, які підтиснуті пружинами і зафіксовані гвинтами, а лівим кінцем втулка веденої півмуфти внутрішнім діаметром є у взаємодії з ведучим валом механізму приводу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4602
Інші ідентифікатори: 54646
Власник авторського права: ® Гевко Іван Богданович
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.