Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4602

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Іван Богдановичuk
dc.contributor.authorHevko, Ivan Bohdanovychuk
dc.contributor.authorГевко, Иван Богдановичuk
dc.date.accessioned2014-09-24T22:40:04Z-
dc.date.available2014-09-24T22:40:04Z-
dc.date.created2010-11-25uk
dc.date.issued2010-11-25uk
dc.identifier54646uk
dc.identifier.citationПатент 54646 UA, МПК F16D 7/06. Запобіжний компенсатор пускового моменту [Текст] / Гевко Іван Богданович (Україна) - опубл. 25.11.2010.uk
dc.identifier.citationPatent 54646 UA, MPK F16D 7/06. Safety compensator of starting moment [Text] / Hevko Ivan Bohdanovych (Ukraine) - publ. 25.11.2010.uk
dc.identifier.citationПатент 54646 UA, МПК F16D 7/06. Предохранительный компенсатор пускового момента [Текст] / Гевко Иван Богданович (Украина) - опубл. 25.11.2010.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4602-
dc.description.abstractЗапобіжний компенсатор пускового моменту, який виконаний у вигляді привідної і веденої півмуфт, які з’єднані між собою пружним циліндричним елементом, кінці яких жорстко закріплені до привідної і веденої півмуфт, який відрізняється тим, що пружний елемент виконано у вигляді циліндричної пружини кручення, а правий горизонтальний кінець якої є у взаємодії з осьовим отвором регулювальної гайки, яка нагвинчена на зовнішній діаметр привідної півмуфти з можливістю кругового провертання, другим лівим горизонтальним кінцем циліндрична пружина кручення є у взаємодії з осьовим отвором, який виконано у верхній частині веденої півмуфти, осі осьових горизонтальних отворів, в які встановлені горизонтальні кінці пружини, є паралельні осям півмуфти, до внутрішніх торців півмуфт жорстко закріплені кільця з зубами, які періодично є у взаємодії між собою з можливістю осьового переміщення привідної півмуфти, що жорстко встановлена на привідному валу через втулку, яка жорстко на ньому встановлена, лівий торець привідної муфти виконано у вигляді циліндричного ступеня приведеної півмуфти, яка лівим кінцем меншого діаметра є у взаємодії з внутрішнім діаметром циліндричної втулки з можливістю відносного осьового і кругового провертання з ведучою півмуфтою, а на лівому кінці лівого ступеня меншого діаметра веденої півмуфти рівномірно по колу виконані радіальні отвори, наприклад три, в які вставлені пружини стискування і кульки, які вершинами є у взаємодії з внутрішнім отвором циліндричної втулки веденої півмуфти або з кільцевою радіусною канавкою, радіус закруглення якої періодично є у взаємодії з кульками при максимальному зближенні півмуфт в процесі нормального режиму роботи, крім цього, по зовнішньому діаметру веденої півмуфти рівномірно по колу виконані конічні радіальні отвори, наприклад три, в які з можливістю осьового переміщення встановлені циліндричні пальці з конічними кінцями, які підтиснуті пружинами і зафіксовані гвинтами, а лівим кінцем втулка веденої півмуфти внутрішнім діаметром є у взаємодії з ведучим валом механізму приводу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectF16D 7/06uk
dc.subjectз проміжними кульками і роликамиuk
dc.titleЗапобіжний компенсатор пускового моментуuk
dc.title.alternativeSafety compensator of starting momentuk
dc.title.alternativeПредохранительный компенсатор пускового моментаuk
dc.typeOtheruk
dc.rights.holder® Гевко Іван Богдановичuk
Розташовується у зібраннях:2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.