Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

Tytuł: Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Семенюк, Світлана Богданівна
Cytat: Федорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Data wydania: 2009
Date of entry: 12-sie-2009
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Słowa kluczowe: кон’юнктура ринку
маркетинговий аналіз
прогнозування
моделювання
кон’юнктурні дослідження
методи аналізу
кон’юнктурні показники
Abstract: Розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.
Consider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi