Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.004 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article19-тра-201521-січ-2016Управління маркетинговою політикою торгових мережБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article27-жов-201020-лют-2016Концепція менеджеризму як напрямку соціально-економічних теорійБурліцька, Оксана Петрівна
Article18-кві-201228-січ-2016Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article8-жов-201528-січ-2016Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Article5-гру-201211-лют-2016Візуальний мерчандайзинг та його особливістьБурліцька, Оксана Петрівна
Article27-бер-201527-січ-2016Теоретичні аспекти мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article21-тра-201427-січ-2016Особливість семплінгу як інструменту мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Article17-лис-201624-бер-2017Сучасний етап розвитку мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O. P.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.004 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі