Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2681

Назва: Розробка інноваційної системи антиризикових заходів (на прикладі ТОВ “Стереоарт”
Інші назви: Developing innovative system antiriskovyh activities (for example " Stereoart Ltd".
Автори: Худзік, Василь Б.
Khudzik, Vasyl B.
Худзик, В. Б.
Бібліографічний опис: Худзік В.Б. Розробка інноваційної системи антиризикових заходів (на прикладі ТОВ “Стереоарт”): анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю "8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності" / В.Б. Худзік, В.А.Паляниця; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль: ТНТУ, 2013. – 3 с.
Дата публікації: 23-гру-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 330.46
Теми: 8.03060102
менеджмент інноваційної діяльності
ризик
фактор ризику
ситуація ризику
антиризикова інноваційна система
економія
економічна ефективність
innovative antirisk system
risk situation
economy
economic efficiency
риск
risk factor
risk
фактор риска
экономическая эффективность
ситуация риска
экономия
инновационная антирисковая система
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота за спеціальністю 8.03060102 – Менеджмент інноваційної діяльності. – Тернопільський Національний Технічний Університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2013. Метою роботи є проведення дослідження діяльності підприємства з точки зору менеджменту ризику для розробки інноваційних заходів покращення роботи підприємства. У теоретичній частині дані визначення таких економічних категорій як підприємницький ризик, фактори, джерела та наслідки ризику. Досліджені співвідношення ризику і прибутку. Обґрунтована класифікація підприємницьких ризиків. Аналітико-дослідницька частина присвячена аналізу діяльності ТОВ «Стереоарт». Виявлено, що на підприємстві відсутня єдина служба маркетингу, а витрати на рекламу і стимулювання збуту носять разовий і безсистемний характер. У проектно-рекомендаційній частині запропоновані заходи для покращення діяльності досліджуваного підприємства, а саме:  формування єдиної служби маркетингу із застосуванням інноваційних технологій;  виготовлення безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру;  реклама у спеціалізованих виданнях. Після реалізації запропонованих заходів чистий прибуток фірми зросте на 23,4 тис.грн.
Master's degree work after speciality 8.03060102 is Management of innovative activity. it is Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, 2013. The aim is the study of the company in terms of risk management to develop innovative measures to improve the enterprise. In the theoretical part of the data definition of such economic categories as business risk factors, sources and consequences of risk. Studied the ratio of risk and profit. Reasonable classification of business risks. Analytical and research devoted to the analysis of the activity of "Stereoart" Ltd. We found that the enterprise's no single service marketing and advertising costs and sales promotion are of one-off and ad hoc in nature. In the design and recommendation of proposed measures to improve the activity of the investigated companies, namely:  creation of a single marketing services with the use of innovative technologies;  production of free samples of advertising-information character;  advertising in specialized publications. After the implementation of the proposed activities of the company's net profit to grow by 23.4 thousand uah.
Магистерская работа за специальностью 8.03060102 – Менеджмент инновационной деятельности. – Тернопольский Национальный Технический Университет имени Ивана Пулюя. – Тернополь, 2013. Целью предприятия работы с является точки зрения проведение исследования менеджмента риска для деятельности разработки инновационных мероприятий по улучшению работы предприятия. В теоретической части даны определения таких экономических категорий как предпринимательский риск, факторы риска, источники и последствия риска. Исследованы соотношения риска и прибыли. Обоснована классификация предпринимательских рисков. Аналитико-исследовательская часть посвящена анализу деятельности ООО «Стереоарт». Выявлено, что на предприятии отсутствует единая служба маркетинга, а затраты на рекламу и стимулирование сбыта носят разовый и бессистемный характер. В проектно-рекомендательной части предложены меры по улучшению деятельности исследуемого предприятия, а именно:  формирование единой службы маркетинга с применением инновационных технологий;  изготовление бесплатных образцов рекламно-информационного характера;  реклама в специализированных изданиях. После реализации предложенных мероприятий чистая прибыль фирмы вырастет на 23,4 тыс.грн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2681
Тип вмісту : Other
Розташовується у зібраннях:8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора