Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2202

Titolo: Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологів
Autori: Краузе, Ольга Ігорівна
Оксентюк, Богдана
Федорович, Роман
Bibliographic description (Ukraine): О.Краузе. Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологів / О.Краузе, Б.Оксентюк, Р.Федорович // Галицький економічний вісник. — 2012. — №4(37). — с.60-68 - ( загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання )
Data: 2012
Date of entry: 27-mag-2013
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.339.1
Parole chiave: маркетинг
професійна підготовка
маркетолог
marketing
professional training
marketer
Abstract: Розглянуто інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки фахівців з маркетингу в сучасних умовах.
The research work is devoted to the problem of future training of marketing professionals nowadays. The success of business in today's world depends primarily on understanding the market requirements, knowledge requirements and consumer preferences, the ability to form a stable demand for products and services of your company and ensure its competitiveness. No economic profession does require such a broad knowledge of both marketing: study of mathematical methods of optimal solutions to the subtleties of consumer psychology, from the latest computer information technology to education trends in fashion and design. It is therefore not surprising that marketers with their extremely broad outlook often occupy positions of vice-presidents of companies and other high positions. Market conditions require marketers to master modern marketing practices, as the qualified personnel can competently evaluate the activities of the company and develop proposals necessary for its normal functioning. In other words, they have to specify what should be done to strengthen the achievements and positive trends on the enterprise, as well as corrective and losses. Thus, in order to continuously meet the needs of stakeholders, it is necessary first of all to develop and provide students with high-quality, modern education. The article deals with the innovative approaches and practical aspects of concept of the training of marketing professionals nowadays.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2202
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2012, № 4 (37)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.