Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20391

Tytuł: Актуальні проблеми маркетингової комунікаційної політики підприємств ПЕК
Inne tytuły: Actual problems of marketing communication policy of enterprises of the fuel-and-energy complex
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borisova, T. M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Борисова Т. М. Актуальні проблеми маркетингової комунікаційної політики підприємств ПЕК / Т. М. Борисова // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 153–155. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).
Bibliographic description: Borisova T. M. (2011) Aktualni problemy marketynhovoi komunikatsiinoi polityky pidpryiemstv PEK [Actual problems of marketing communication policy of enterprises of the fuel-and-energy complex]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 153-155 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/kolekcja: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Data wydania: 6-paź-2011
Date of entry: 27-mar-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Zakresu czasowego: 06-08 жовтня 2011 року
UDC: 338.4
621.31
Strony: 3
Zakres stron: 153-155
Główna strona: 153
Strona końcowa: 155
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20391
Związane URL literatura: http://subscribe.ru/archive/economics.review.researchmarket/200712/23152451.html
http://www.eprussia.ru/epr/168/12631.htm
http://www.uapr.com.ua/index.php?hl=ua&idd=news&news=international_news&article=71
Wykaz piśmiennictwa: 1. Крикавський Є. Маркетинг енергозабезпечення: Монографія / Є. Крикавський, Н. Косар, Л. Мороз. - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. - 196 с.
2. Сидорчук Р. Некоторые вопросы применения маркетинга в электроэнергетике [Електронний ресурс] / Р. Сидорчук // Маркетинг и маркетинговые исследования. - Режим доступу: http://subscribe.ru/archive/economics.review.researchmarket/200712/23152451.html
3. Фридрих Б. Социальная реклама – тоже двигатель прогресса или нечто большее? [Електронний ресурс] / Б. Фридрих // Газета. – 2011. - № 4. – Режим доступу: http://www.eprussia.ru/epr/168/12631.htm
4. Дослідження ICCO: експерти очікують зростання ринку PR послуг в 2011 році. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.uapr.com.ua/index.php?hl=ua&idd=news&news=international_news&article=71
References: 1. Krykavskyi Ye. Marketynh enerhozabezpechennia: monograph, Ye. Krykavskyi, N. Kosar, L. Moroz, Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2001, 196 p.
2. Sidorchuk R. Nekotorye voprosy primeneniia marketinha v elektroenerhetike [Electronic resource], R. Sidorchuk, Marketinh i marketinhovye issledovaniia, Access mode: http://subscribe.ru/archive/economics.review.researchmarket/200712/23152451.html
3. Fridrikh B. Sotsialnaia reklama – tozhe dvihatel prohressa ili nechto bolshee? [Electronic resource], B. Fridrikh, Hazeta, 2011, No 4, Access mode: http://www.eprussia.ru/epr/168/12631.htm
4. Doslidzhennia ICCO: eksperty ochikuiut zrostannia rynku PR posluh v 2011 rotsi. [Electronic resource] – Access mode: http://www.uapr.com.ua/index.php?hl=ua&idd=news&news=international_news&article=71
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi