Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20391

Назва: Актуальні проблеми маркетингової комунікаційної політики підприємств ПЕК
Інші назви: Actual problems of marketing communication policy of enterprises of the fuel-and-energy complex
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borisova, T. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Актуальні проблеми маркетингової комунікаційної політики підприємств ПЕК / Т. М. Борисова // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 153–155. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).
Bibliographic description: Borisova T. M. (2011) Aktualni problemy marketynhovoi komunikatsiinoi polityky pidpryiemstv PEK [Actual problems of marketing communication policy of enterprises of the fuel-and-energy complex]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 153-155 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 6-жов-2011
Дата внесення: 27-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Часове охоплення: 06-08 жовтня 2011 року
УДК: 338.4
621.31
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 153-155
Початкова сторінка: 153
Кінцева сторінка: 155
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20391
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://subscribe.ru/archive/economics.review.researchmarket/200712/23152451.html
http://www.eprussia.ru/epr/168/12631.htm
http://www.uapr.com.ua/index.php?hl=ua&idd=news&news=international_news&article=71
Перелік літератури: 1. Крикавський Є. Маркетинг енергозабезпечення: Монографія / Є. Крикавський, Н. Косар, Л. Мороз. - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. - 196 с.
2. Сидорчук Р. Некоторые вопросы применения маркетинга в электроэнергетике [Електронний ресурс] / Р. Сидорчук // Маркетинг и маркетинговые исследования. - Режим доступу: http://subscribe.ru/archive/economics.review.researchmarket/200712/23152451.html
3. Фридрих Б. Социальная реклама – тоже двигатель прогресса или нечто большее? [Електронний ресурс] / Б. Фридрих // Газета. – 2011. - № 4. – Режим доступу: http://www.eprussia.ru/epr/168/12631.htm
4. Дослідження ICCO: експерти очікують зростання ринку PR послуг в 2011 році. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.uapr.com.ua/index.php?hl=ua&idd=news&news=international_news&article=71
References: 1. Krykavskyi Ye. Marketynh enerhozabezpechennia: monograph, Ye. Krykavskyi, N. Kosar, L. Moroz, Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2001, 196 p.
2. Sidorchuk R. Nekotorye voprosy primeneniia marketinha v elektroenerhetike [Electronic resource], R. Sidorchuk, Marketinh i marketinhovye issledovaniia, Access mode: http://subscribe.ru/archive/economics.review.researchmarket/200712/23152451.html
3. Fridrikh B. Sotsialnaia reklama – tozhe dvihatel prohressa ili nechto bolshee? [Electronic resource], B. Fridrikh, Hazeta, 2011, No 4, Access mode: http://www.eprussia.ru/epr/168/12631.htm
4. Doslidzhennia ICCO: eksperty ochikuiut zrostannia rynku PR posluh v 2011 rotsi. [Electronic resource] – Access mode: http://www.uapr.com.ua/index.php?hl=ua&idd=news&news=international_news&article=71
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.