Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2018

Tytuł: Створення температурного поля на поверхні спрацьованого металевого колеса, коли температура в частині цієї зони перевищує температуру точки Кюрі
Inne tytuły: Establishment of the temperature field on surface metal wheels worn when the temperature in part near exceed the temperature Curie point
Authors: Шаблій, Олег Миколайович
Пулька, Чеслав Вікторович
Король, Олег Іванович
Базар, Мар’ян Степанович
Shabliy, O.
Pulka, Ch.
Korol, O.
Basar, M.
Cytat: Створення температурного поля на поверхні спрацьованого металевого колеса, коли температура в частині цієї зони перевищує температуру точки Кюрі / Шаблій О., Пулька Ч., Король О., Базар М. // Вісник ТНТУ. — 2012. — Том 65. — № 1. — С.208-219. — (математичне моделювання. математика. фізика).
Data wydania: 7-lut-2012
Date of entry: 12-kwi-2013
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 621.791.927.7
Słowa kluczowe: відновлення
граничні умови
пондемоторна сила
тигель
магнітна проникність
електромагнітне поле
напруженість
температура
recovery
boundary conditions
pondemotorna force crucible
magnetic permeability
electromagnetic field intensity
temperature
Abstract: Розроблено математичну модель для визначення джерел нагріву, коли температура на торці колеса перевищує температуру Кюрі, яка необхідна для одночасного нагрівання спрацьованого металевого колеса по всій робочій поверхні з метою нарощування його методом заливки рідкого металу в тигель і схоплення його з робочою поверхнею колеса, що дозволяє значно підвищити продуктивність і якість процесу та зменшити матеріальні й трудові затрати в порівнянні з існуючими методами відновлення металевих коліс.
A mathematical model to determine the sources of heat when the temperature at the wheel ends exceeds the Curie temperature which is necessary for the simultaneous heating of the metal wheels worn throughout the working surface to increase it by pouring molten metal in the crucible and its grip on the wheel working surface that can significantly improve productivity and process quality and reduce material and labor costs compared with existing methods of recovery of metal wheels.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2018
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Вісник ТНТУ, 2012, № 1 (65)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi