Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20043

Назва: Моделювання процесів у маркетинговому середовищі
Інші назви: Processes modelling in marketing environment
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, R. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Федорович Р. В. Моделювання процесів у маркетинговому середовищі / Р. В. Федорович // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 380–381. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Fedorovych R. V. (2016) Modeliuvannia protsesiv u marketynhovomu seredovyshchi [Processes modelling in marketing environment]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 380-381 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 
Дата публікації: 17-лис-2016
Дата внесення: 24-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 380-381
Початкова сторінка: 380
Кінцева сторінка: 381
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20043
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Перелік літератури: 1. Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль Вид-во ТНТУ ім.Івана Пулюя, 2015. – 419 с.
2. Басовский Л. Е. Комплексный экономический анализ хозяйственной деятельности : учеб. пособие / Л .Е. Басовский, Е. Н. Басовская. – М.: ИНФРА-М, 2005.– 366 с.
References: 1. Rozvytok marketynhu v umovakh hlobalizatsii: suchasni tendentsii ta perspektyvy: monograph, ed. prof. R.V. Fedorovycha – Ternopil Vyd-vo TNTU im.Ivana Puliuia, 2015, 419 p.
2. Basovskii L. E. Kompleksnyi ekonomicheskii analiz khoziaistvennoi deiatelnosti : ucheb. posobie, L .E. Basovskii, E. N. Basovskaia, M., INFRA-M, 2005, 366 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.