Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19932

Назва: Просування товарів і послуг у соціальних мережах
Інші назви: Advancement of commodities and services is in social networks
Автори: Рабада, С. А.
Harmatiy, S.
Rabada, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гарматій С. В. Просування товарів і послуг у соціальних мережах / С. В. Гарматій, С. А. Рабада // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 82–84. — (Секція 4. Інформаційні технології в моделюванні економіки).
Bibliographic description: Harmatiy S., Rabada S. (2013) Prosuvannia tovariv i posluh u sotsialnykh merezhakh [Advancement of commodities and services is in social networks]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 82-84 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 24-жов-2013
Дата внесення: 22-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-26 жовтня 2013 року
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 82-84
Початкова сторінка: 82
Кінцева сторінка: 84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19932
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.social-media-ukraine.com/p/blogpage_4641.html
Перелік літератури: 1.Цели социальных медиа [Електронний ресурс] / Социальные Медиа в Украине : [Режим доступу] : http://www.social-media-ukraine.com/p/blogpage_4641.html
References: 1.Tseli sotsialnykh media [Electronic resource], Sotsialnye Media v Ukraine : [Rezhim dostupu] : http://www.social-media-ukraine.com/p/blogpage_4641.html
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.