Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19931

Título: Роль маркетингового стратегічного планування в управлінні підприємством
Outros títulos: Role of strategic marketing planning in enterprise management
Authors: Nazarenko, M. O.
Affiliation: Львівський національний університет імені Івана Франка
Bibliographic description (Ukraine): Назаренко М. О. Роль маркетингового стратегічного планування в управлінні підприємством / М. О. Назаренко // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 141–143. — (Секція 6. Актуальні задачі теоретичної економіки).
Bibliographic description (International): Nazarenko M. O. (2013) Rol marketynhovoho stratehichnoho planuvannia v upravlinni pidpryiemstvom [Role of strategic marketing planning in enterprise management]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 141-143 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Data de edición: 24-Oct-2013
Date of entry: 22-Mar-2017
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 24-26 жовтня 2013 року
UDC: 338.262.3
Number of pages: 3
Page range: 141-143
Start page: 141
End page: 143
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19931
References (Ukraine): 1. Асель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів / Асель Генрі / - К.: ИНФРА-М, 1991. – 804 с.
2. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. Посібник / Н.В. Куденко / – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
3. Балабанова Л.В. Комерційна діяльність : маркетинг і логістика / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук / – К. : Професіонал, 2006. – 288 с.
References (International): 1. Asel Henri. Marketynh: pryntsypy i stratehiia: Pidruchnyk dlia vuziv, Asel Henri, K., YNFRA-M, 1991, 804 p.
2. Kudenko N.V. Stratehichnyi marketynh: Navch. Posibnyk, N.V. Kudenko, K., KNEU, 1998, 152 p.
3. Balabanova L.V. Komertsiina diialnist : marketynh i lohistyka, L.V. Balabanova, A.M. Hermanchuk, K. : Profesional, 2006, 288 p.
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsⅣ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados