Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДідух-
dc.contributor.authorСоленко, Іван Васильович-
dc.date.accessioned2017-03-13T09:04:26Z-
dc.date.available2017-03-13T09:04:26Z-
dc.date.issued2017-02-13-
dc.date.submitted2017-
dc.identifier.citationПанасенко С.О. Імітаційне моделювання інформаційного впливу соціальних агентів на формування лояльності клієнтів // Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Проблеми управління соціально-економічним розвитком України» - 2012. – С.121 – 123. Паринов С. И. Новые возможности имитационного моделирования социально-экономических систем. // Интернет-журнал «Искусственные сообщества», 2007. №3-4. –[Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.xjtek.ru/anylogic/articles/50/ Ушакова И.А., Панасенко С.А. Проникновение CRM-систем в социальные сети // Системи обробки інформації – 2011. - №7 – С.43 - 48. Ушакова І. О. Інформаційні системи і технології в статистиці. / І. О. Ушакова. — Х. : Вид. ХНЕУ, 2006. – 164 с. Ушакова І.О., Панасенко С.О. Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакету Anylogic // Системи обробки інформації – 2012. - №4 – С.76 - 80. Фаулер М. UML в кратком изложении. Применение стандартного языка объектного моделирования. / М. Фаулер, К. Скотт. – М. : Мир, 1999. – 191 с. Карпенко С. Г. Основи інформаційних систем і технологій: Навч. посіб. / С. Г., Карпенко, Є.О. Іванов – К. : МАУП, 2010. – 264 с. Інформатизація бізнесу: концепції, технології, системи / А. М. Карминский, С. А. Карминский, В. П. Нестеров, Б. В. Чернишов; під ред. А. М. Карминского. — М. : Фінанси й статистика, 2004. — 624 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19578-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя-
dc.subject8.18010015-
dc.subjectконсолідована інформація-
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВuk
dc.title.alternativeInformation Modeling the impact of social networking on customer loyaltyuk
dc.typeThesisuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.countryUAuk
Розташовується у зібраннях:8.18010015 — консолідована інформація

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat Solenko.doc57,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора