Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19541
Başlık: РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ЛІНІЙНОЇ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ
Yazarlar: ДЖУМАК, ГАЛИНА ІВАНІВНА
Bibliographic description (Ukraine): Джумак Г.І. Розробка методики оцінки ефективності рекламної кампанії з використанням лінійної економіко-математичної моделі : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.18010015 — консолідована інформація“/ Г.І. Джумак, Н.Е. Кунанець ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 7 с.
Yayın Tarihi: 23-Şub-2017
Date of entry: 10-Mar-2017
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Кунанець, Наталія Едуардівна
Anahtar kelimeler: 8.18010015
консолідована інформація
Özet: Об'єкт дослідження – процес планування рекламної кампанії. Предмет дослідження – ефективність планування рекламної кампанії культурно-масового заходу за умов рішення задачі в два етапи. Мета дослідження – розробка моделі, що максимально охоплюватиме всію специфіку предметної області та допоможе отримати максимальний прибуток від запланованої рекламної кампанії . Розроблені дві моделі, створена програмна реалізація для проведення експериментів на ПК з використанням різних вхідних даних за допомогою мови програмування C#. В результаті виконання роботи була сформульована пропозиція для моделювання процесу планування рекламної кампанії в два етапи: розподілення грошових засобів за видами реклами та обчислення коефіцієнтів прибутковості заходів. Проведені експерименти та зроблені висновки відносно ефективності планування. The object of study - the process of planning the campaign. Subject of research - the effectiveness of advertising planning cultural events in conditions of solving the problem in two steps. The aim - to develop models that cover most vsiyu the specific subject area and help to get the maximum profit from the planned advertising campaign. Developed two models created software implementation for experiments on a PC using different input data using the programming language C #. As a result of the work has been formulated to offer the simulation process planning campaign in two phases: the distribution of funds by type of advertising and calculating the rate of return measures. The experiments and draw conclusions about the effectiveness of planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19541
Content type: Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:8.18010015 — консолідована інформація

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Автореферат_Джумак.doc76 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları