Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19366
Назва: Розробка стратегії розвитку поліграфічного підприємства”(на прикладі ТОВ Видавництво “Навчальна Книга-Богдан ”)
Інші назви: Development strategy of printing company "(for example Publishing House" textbook-Bogdan ")
Автори: Гудь, Іван Васильович
Бібліографічний опис: Гудь І.В. Розробка стратегії розвитку поліграфічного підприємства (на прикладі ТОВ видавництво “Навчальна книга-Богдан”). : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050201 — економічна кібернетика“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ,2017 РІК. — ХХ с.
Bibliographic description: Hud I.V. Development strategy of printing company (for example Ltd publishing house "Educational book-Bogdan") Research on education and qualification of Master in the direction of 8.03050201 "Economic Cybernetics" - Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. - Ternopil. 2017.
Дата публікації: 9-лют-2017
Дата подання: 9-лют-2017
Дата внесення: 24-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Дмитрів, Дмитро Володимирович
Теми: 8.03050201
економічна кібернетика
Серія/номер: 658. 1 (075)
Короткий огляд (реферат): Гудь І.В. Розробка стратегії розвитку поліграфічного підприємства (на прикладі ТОВ видавництво “Навчальна книга-Богдан”). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050201 «Економічна кібернетика» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2017. В першому розділі розкрито теоретичні основи та етапи формування стратегії розвитку підприємтв видавничо-поліграфічної галузі. В другому розділі проведено аналіз ефективності виробництва ТОВ „Видавництво „Навчальна книга – Богдан”. В третьому розділі проведено моделювання стратегії розвитку ТОВ „Видавництво „Навчальна книга – Богдан”. В спецiальнiй частинi проведено прогнозування фінансових можливостей ТОВ „Видавництво „Навчальна книга – Богдан” на основі регресійних моделей. В п’ятому розділі проведено організаційно-економічне обґрунтування шляхiв пiдвищення ефективностi дiяльностi ТОВ „Видавництво „Навчальна книга – Богдан”. В шостому розділі розглянуті питання охорони праці та та безпеки у надзвичайних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19366
Власник авторського права: © Гудь І.В., 2017
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050201 — економічна кібернетика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
refgud2017-93.docx51,16 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора