Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18410

Назва: Мобільні додатки як інструмент взаємодії клієнтів та бізнесу
Інші назви: Mobile applications as a tool of interaction between customers and business
Автори: Чирва, В. С.
Максишко, Н. К.
Очеретін, Д. В.
Chyrva, V. S.
Maxishko, N. K.
Ocheretin, D. V.
Приналежність: Запорізький національний університет
Бібліографічний опис: Чирва В. С. Мобільні додатки як інструмент взаємодії клієнтів та бізнесу / В. С. Чирва, Н. К. Максишко, Д. В. Очеретін // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 21-22 жовтня 2016 року — Т., 2016 — С. 117-119. — (Секція 4. Інформаційні технології в моделюванні економіки).
Bibliographic description: Chyrva V. S., Maxishko N. K., Ocheretin D. V. (2016) Mobilni dodatky yak instrument vzaiemodii kliientiv ta biznesu [Mobile applications as a tool of interaction between customers and business]. Tezy dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Forumu molodykh ekonomistiv-kibernetykiv "Modeliuvannia ekonomiky: problemy, tendentsii, dosvid" (Tern., 21-22 October 2016), pp. 117-119 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Дата публікації: 21-жов-2016
Дата внесення: 11-гру-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 21-22 жовтня 2016 року
21-22 October 2016
УДК: 334.72
004.734.5
316.77(477)
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 117-119
Початкова сторінка: 117
Кінцева сторінка: 119
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18410
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.tns-infratest.com
https://www.forrester.com/report/US+Online
http://colovas.com
Перелік літератури: 1. TNS Infratest [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.tns-infratest.com
2. US Online Retail Forecast, 2011 To 2016. eCommerce Tops $200 Billion In 2011 / Forrester Research [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.forrester.com/report/US+Online +Retail+Forecast+2012+To+2016/-/E-RES60672
3. Сolovas. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://colovas.com
References: 1. TNS Infratest [Electronic resource] – Access mode: http://www.tns-infratest.com
2. US Online Retail Forecast, 2011 To 2016. eCommerce Tops $200 Billion In 2011, Forrester Research [Electronic resource] – Access mode: https://www.forrester.com/report/US+Online +Retail+Forecast+2012+To+2016/-/E-RES60672
3. Solovas. [Electronic resource] – Access mode: http://colovas.com
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.