Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18102

Назва: Вдосконалення бізнес-моделі виробничо-торгівельного підприємства
Інші назви: Improving business model of production-trading company
Автори: Ор’єва, Катерина
Крамаренко, Аліса
Oryeva, Kateryna
Kramarenko, Alisa
Приналежність: Національна металургійна академія України, м. Дніпро, Україна
Бібліографічний опис: Ор’єва К. Вдосконалення бізнес-моделі виробничо-торгівельного підприємства / Ор’єва Катерина, Крамаренко Аліса // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 22-24 вересня 2016 року — Т. : Крок, 2016 — С. 162-164. — (Посилення конкурентних позицій економічних систем в контексті трансформацій стратегій менеджменту усіх рівнів).
Bibliographic description: Oryeva K., Kramarenko A. (2016) Vdoskonalennia biznes-modeli vyrobnycho-torhivelnoho pidpryiemstva [Improving business model of production-trading company]. Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 22-24 September 2016), pp. 162-164 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 22-вер-2016
Дата внесення: 26-жов-2016
Видавництво: Крок
Krok
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 22-24 вересня 2016 року
22-24 September 2016
УДК: 65
339.1
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 162-164
Початкова сторінка: 162
Кінцева сторінка: 164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18102
ISBN: 978-617-692-371-8
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.econf.rae.ru/pdf/2011/08/afonasova.pdf
http://nsg.agency/blog/business-model-kak-dnk-kompanii/
http://consulting.ru/244mgmt1
Перелік літератури: 1. Афонасова М.А. Перспективы повышения конкурентоспособности российских предприятий на основе инновационных классификаций всех бизнес-моделей [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.econf.rae.ru/pdf/2011/08/afonasova.pdf.
2. Лоттенбах Д. Бизнес-модель как ДНК. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nsg.agency/blog/business-model-kak-dnk-kompanii/.
3. Лоттенбах Давид. Создание и оживление бизнес-моделей. Практическая логика построения и развития великих бизнес-моделей: Презентационные материалы специального бизнес-класса для лидеров. – К.: , 2009. – 125 с.
4. Лоттенбах Д. Цифровой тюнинг бизнеса: Как улучшить бизнес-модель компании при помощи цифровых технологий // Управление компанией. – Київ: Стандарт, 2010. – № 6. – С. 18-29.
5. Маллинс Джон, Комисар Рэнди. Поиск бизнес-модели. Как спасти стартап, вовремя сменив план. – Манн: Иванов и Фебер. – 2012. – 336.
6. Маркидес К. Новая модель бизнеса: Стратегии безболезненных инноваций. Москва: Альпина Паблишерз. – 2010. – 298 с.
7. Остервальдер Александр, Пинье Ив. Построение бизнес-моделей: настольная книга стратега и новатора. – М: Альпина Паблишер. – 2012. – 288 с.
8. Першко Л.О. Аутсорсинг та інсорсинг в управлінні інтегрованим формуванням // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України, № 1, 2011. – С. 449-465.
9. Печерский А. К новой бизнес-модели – главное не застрять на полпути // КОМПАС промышленной реструктуризации. – № 1, 2004. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://consulting.ru/244mgmt1.
10. Сакацкий В.А., Курепина Е.А. Инновационная бизнес-модель как фактор достижения конкурентных преимуществ фирмы // Управленческое консультирование. – 2010. - № 3. – С.133-145.
References: 1. Afonasova M.A. Perspektivy povysheniia konkurentosposobnosti rossiiskikh predpriiatii na osnove innovatsionnykh klassifikatsii vsekh biznes-modelei [Electronic resource], Access mode: http://www.econf.rae.ru/pdf/2011/08/afonasova.pdf.
2. Lottenbakh D. Biznes-model kak DNK, [Electronic resource], Access mode: http://nsg.agency/blog/business-model-kak-dnk-kompanii/.
3. Lottenbakh David. Sozdanie i ozhivlenie biznes-modelei. Prakticheskaia lohika postroeniia i razvitiia velikikh biznes-modelei: Prezentatsionnye materialy spetsialnoho biznes-klassa dlia liderov, K., , 2009, 125 p.
4. Lottenbakh D. Tsifrovoi tiuninh biznesa: Kak uluchshit biznes-model kompanii pri pomoshchi tsifrovykh tekhnolohii, Upravlenie kompaniei, Kiiv: Standart, 2010, No 6, P. 18-29.
5. Mallins Dzhon, Komisar Rendi. Poisk biznes-modeli. Kak spasti startap, vovremia smeniv plan, Mann: Ivanov i Feber, 2012, 336.
6. Markides K. Novaia model biznesa: Stratehii bezboleznennykh innovatsii. Moskva: Alpina Pablisherz, 2010, 298 p.
7. Ostervalder Aleksandr, Pine Iv. Postroenie biznes-modelei: nastolnaia kniha strateha i novatora, M: Alpina Pablisher, 2012, 288 p.
8. Pershko L.O. Autsorsynh ta insorsynh v upravlinni intehrovanym formuvanniam, Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoho universytetu derzhavnoi podatkovoi sluzhby Ukrainy, No 1, 2011, P. 449-465.
9. Pecherskii A. K novoi biznes-modeli – hlavnoe ne zastriat na polputi, KOMPAS promyshlennoi restrukturizatsii, No 1, 2004, [Electronic resource], Access mode: http://consulting.ru/244mgmt1.
10. Sakatskii V.A., Kurepina E.A. Innovatsionnaia biznes-model kak faktor dostizheniia konkurentnykh preimushchestv firmy, Upravlencheskoe konsultirovanie, 2010, No 3, P.133-145.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Формування механізму зміцнення конк. позицій націон. екон. систем у глоб., регіональному та локальному вимірах“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.