Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18093

Назва: Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного маркетингового аудиту бізнес-субєктів аграрного сектору
Інші назви: Accounting and analytical support of strategic marketing audit of agricultural sectors business entities
Автори: Крюкова, Ірина
Kriukova, Irina
Приналежність: Одеський державний аграрний університет, м. Одеса, Україна
Бібліографічний опис: Крюкова І. Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного маркетингового аудиту бізнес-субєктів аграрного сектору / Крюкова Ірина // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 22-24 вересня 2016 року — Т. : Крок, 2016 — С. 135-138. — (Обліково-статистичне забезпечення зростання ефективності функціонування економічних систем локального рівня).
Bibliographic description: Kriukova I. (2016) Oblikovo-analitychne zabezpechennia stratehichnoho marketynhovoho audytu biznes-subiektiv ahrarnoho sektoru [Accounting and analytical support of strategic marketing audit of agricultural sectors business entities]. Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 22-24 September 2016), pp. 135-138 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 22-вер-2016
Дата внесення: 26-жов-2016
Видавництво: Крок
Krok
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 22-24 вересня 2016 року
22-24 September 2016
УДК: 657.15
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 135-138
Початкова сторінка: 135
Кінцева сторінка: 138
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18093
ISBN: 978-617-692-371-8
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Перелік літератури: 1. Гудзинський О.Д. Теоретичні аспекти формування обліково-аналітичного механізму менеджменту / Гудзинський О.Д., Кірейцев Г.Г., Пахомова Т.М. // Облік і фінанси АПК. – 2008. - № 3. - С. 89 – 93.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М.: Прогресс. – 1991. – 654с.
3. Лень В.С. Обліково-аналітичне забезпечення управління: поняття та структура / В.С. Лень // Облік і фінанси. - № 1 (71). – 2016. - № С. 38-44.
4. Пилипенко А.А. Проектування системи стратегічного обліку промислового підприємства / А.А. Пилипенко // Проблеми економіки. – 2009. - № 3. – С. 36-46.
5. Уилсон О. Аудит маркетинга / О. Уилсон. - Днепропетровск: 2003. – 368с.
References: 1. Hudzynskyi O.D. Teoretychni aspekty formuvannia oblikovo-analitychnoho mekhanizmu menedzhmentu, Hudzynskyi O.D., Kireitsev H.H., Pakhomova T.M., Oblik i finansy APK, 2008, No 3, P. 89 – 93.
2. Kotler F. Osnovy marketinha, F. Kotler, M., Prohress, 1991, 654p.
3. Len V.S. Oblikovo-analitychne zabezpechennia upravlinnia: poniattia ta struktura, V.S. Len, Oblik i finansy, No 1 (71), 2016, № P. 38-44.
4. Pylypenko A.A. Proektuvannia systemy stratehichnoho obliku promyslovoho pidpryiemstva, A.A. Pylypenko, Problemy ekonomiky, 2009, No 3, P. 36-46.
5. Uilson O. Audit marketinha, O. Uilson, Dnepropetrovsk: 2003, 368p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Формування механізму зміцнення конк. позицій націон. екон. систем у глоб., регіональному та локальному вимірах“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.