Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1729

Název: Від спеціалізації до диверсифікації
Další názvy: От специализации к диверсификации
From specialization to diversification
Autoři: Шуран, Ірина
Шуран, Ирина
Shuran, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Шуран І. Від спеціалізації до диверсифікації [Електронний ресурс] / І. Шуран // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 1 (6). — С. 195-201. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12sivsdd.pdf.
Datum vydání: kvě-2012
Date of entry: 10-čer-2012
Nakladatel: ТНТУ, АСУ
UDC: 332.05
Klíčová slova: стратегія
спеціалізація
диверсифікація
strategy
specialization
diversification
Edice/Číslo zprávy: Випуск 1 (6);2012_6_024
Abstrakt: Розглянуто основні види корпоративної стратегії диверсифікації. Наведено стратегічні можливості компанії після диверсифікації. Визначені основні переваги і недоліки стратегій диверсифікації в споріднені та неспоріднені сфери діяльності. Наведені приклади компаній, що впроваджували стратегічні підходи до диверсифікації. Визначено найпоширеніший підхід цієї стратегії на вітчизняному промисловому ринку.
Рассмотрены основные виды корпоративной стратегии диверсификации. Приведены стратегические возможности компании по диверсификации. Определены основные преимущества и недостатки стратегий диверсификации в родственные и неродственные сферы деятельности. Приведены примеры компаний, которые внедряли стратегические подходы к диверсификации. Определен наиболее распространенный подход этой стратегии на отечественном промышленном рынке.
The main types of corporate diversification strategy were considered. Strategic opportunities to diversify the company's were given. The main advantages and disadvantages of diversification strategies in related and unrelated fields of activity were identified. The examples of companies that have implemented the strategic approaches to diversification were given. The most common approach of this strategy in the domestic industrial market was identified.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1729
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 1(6)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
12sivsdd.pdf1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
12sivsdd__COVER.png391,7 kBimage/pngZobrazit/otevřít
12sivsdd.djvu126,8 kBDjVuZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.