Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1729

Tittel: Від спеціалізації до диверсифікації
Alternative titler: От специализации к диверсификации
From specialization to diversification
Authors: Шуран, Ірина
Шуран, Ирина
Shuran, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Шуран І. Від спеціалізації до диверсифікації [Електронний ресурс] / І. Шуран // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 1 (6). — С. 195-201. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12sivsdd.pdf.
Utgivelsesdato: mai-2012
Date of entry: 10-jun-2012
Forlag: ТНТУ, АСУ
UDC: 332.05
Emneord: стратегія
спеціалізація
диверсифікація
strategy
specialization
diversification
Serie/Rapport nr.: Випуск 1 (6);2012_6_024
Abstrakt: Розглянуто основні види корпоративної стратегії диверсифікації. Наведено стратегічні можливості компанії після диверсифікації. Визначені основні переваги і недоліки стратегій диверсифікації в споріднені та неспоріднені сфери діяльності. Наведені приклади компаній, що впроваджували стратегічні підходи до диверсифікації. Визначено найпоширеніший підхід цієї стратегії на вітчизняному промисловому ринку.
Рассмотрены основные виды корпоративной стратегии диверсификации. Приведены стратегические возможности компании по диверсификации. Определены основные преимущества и недостатки стратегий диверсификации в родственные и неродственные сферы деятельности. Приведены примеры компаний, которые внедряли стратегические подходы к диверсификации. Определен наиболее распространенный подход этой стратегии на отечественном промышленном рынке.
The main types of corporate diversification strategy were considered. Strategic opportunities to diversify the company's were given. The main advantages and disadvantages of diversification strategies in related and unrelated fields of activity were identified. The examples of companies that have implemented the strategic approaches to diversification were given. The most common approach of this strategy in the domestic industrial market was identified.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1729
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 1(6)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
12sivsdd.pdf1,25 MBAdobe PDFVis/Åpne
12sivsdd__COVER.png391,7 kBimage/pngVis/Åpne
12sivsdd.djvu126,8 kBDjVuVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright