Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16829

Назва: Усталостное разрушение тормозного барабана автомобиля
Інші назви: Fatigue fracture of the brake drum of a car
Автори: Heidarov, Sh. G.
Гейдаров, Ш. Г.
Приналежність: Азербайджанский технический университет, Азербайджан
Бібліографічний опис: Гейдаров Ш. Г. Усталостное разрушение тормозного барабана автомобиля / Ш. Г. Гейдаров // Механічна втома металів. Праці 13-го міжнародного колоквіуму (МВМ-2006), 25-28 вересня 2006 року — Т. : ТДТУ, 2006 — С. 462-468. — (Втомна довговічність частин машин).
Bibliographic description: Heidarov Sh. G. (2006) Ustalostnoe razrushenie tormoznoho barabana avtomobilia [Fatigue fracture of the brake drum of a car]. Mechanical Fatigue of Metals: Proceeding of the 13-th International Colloquium (MFM) (Tern., 25-28 September 2006), pp. 462-468 [in Russian].
Є частиною видання: ⅩⅢ міжнародний колоквіум „Механічна втома металів“
ⅩⅢ Internation Colloquium "Mechanical fatigue of metals"
Конференція/захід: 13-ий міжнародний колоквіум (МВМ-2006) „Механічна втома металів“
Журнал/збірник: ⅩⅢ міжнародний колоквіум „Механічна втома металів“
Дата публікації: 25-вер-2006
Дата внесення: 5-чер-2016
Видавництво: ТДТУ
TDTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25-28 вересня 2006 року
25-28 September 2006
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 462-468
Початкова сторінка: 462
Кінцева сторінка: 468
Короткий огляд (реферат): The problem of fatigue fracture mechanics for a drum of brake system of the car has been considered. It is assumed that at multifold braking the fatigue fracture of materials caused by a contact interaction and accompanied by action temperature takes place with friction. It is considered that there are cracks near the surface of the brake drum, contact. By the methods of analytical functions theory the problem considered is reduced to the system of singular integral equations and to the infinite system of linear algebraic equations. The procedure of defining stress-intensity factors is shown. It is investigated kinetics of fatique cracks of materials brake drum. Calculation of the period subcritical growth of fatique crack is carried out. In the calculations the function describing the ronghness of the drum surface has been assumed to be a stationary random function with a zero average value and known dispersion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16829
ISBN: 966-305-027-6
Власник авторського права: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Перелік літератури: 1. Гейдаров Ш.Г. Ударное взаимодействие фрикционной накладки и барабана при торможении автомобиля // Сб. статей: Динамика и прочность механических систем. Баку: Элм, 1998. с. 3-16.
2. Endo K., Goto H. Initiation and propagation of fretting fatigue cracks // Wear, 1976, v. 38. p. 311-324.
3. Панасюк В.В. Предельное равновесие хрупких тел с трещинами. – Киев: Наукова думка, 1968. – 248 с.
4. Cherepanov G.P. Mechanics of brittle fracture. –N.-Y. Mc Graw Hill, 1979. – 950 p.
5. Гейдаров Ш.Г. Метод расчета температуры фрикционной накладки при торможении автомобиля // Сб. статей: Динамика и прочность механических систем. Баку: Элм, 1998. с. 52 – 62.
6. Гейдаров Ш.Г. Напряженно-деформированное состояние в тормозном барабане при торможении автомобиля // Сб. статей: Динамика и прочность механических систем. Баку: Элм, 1997. с. 5-12.
7. Паркус Г. Неустановившиеся температурные напряжения. –М.: Физматлит, 1963. – 252 с.
8. Мусхелишвили Н.И. Основные задачи математической теории упругости. – М.: Наука, 1966. – 707 с.
9. Панасюк В.В., Саврук М.П., Дацышин А.П. Распределение напряжений около трещин в пластинах и оболочках. – Киев: Наукова думка, 1976. – 443 с.
10. Мирсалимов В.М. Неодномерные упругопластические задачи. – М.: Наука, 1987. – 256 с.
11. Миллер К. Ползучесть и разрушение. –М.: Металлургия. 1986. – 120 с.
References: 1. Heidarov Sh.H. Udarnoe vzaimodeistvie friktsionnoi nakladki i barabana pri tormozhenii avtomobilia, Sb. statei: Dinamika i prochnost mekhanicheskikh sistem. Baku: Elm, 1998. P. 3-16.
2. Endo K., Goto H. Initiation and propagation of fretting fatigue cracks, Wear, 1976, v. 38. p. 311-324.
3. Panasiuk V.V. Predelnoe ravnovesie khrupkikh tel s treshchinami, Kiev: Naukova dumka, 1968, 248 p.
4. Cherepanov G.P. Mechanics of brittle fracture. –N.-Y. Mc Graw Hill, 1979, 950 p.
5. Heidarov Sh.H. Metod rascheta temperatury friktsionnoi nakladki pri tormozhenii avtomobilia, Sb. statei: Dinamika i prochnost mekhanicheskikh sistem. Baku: Elm, 1998. P. 52 – 62.
6. Heidarov Sh.H. Napriazhenno-deformirovannoe sostoianie v tormoznom barabane pri tormozhenii avtomobilia, Sb. statei: Dinamika i prochnost mekhanicheskikh sistem. Baku: Elm, 1997. P. 5-12.
7. Parkus H. Neustanovivshiesia temperaturnye napriazheniia. –M., Fizmatlit, 1963, 252 p.
8. Muskhelishvili N.I. Osnovnye zadachi matematicheskoi teorii upruhosti, M., Nauka, 1966, 707 p.
9. Panasiuk V.V., Savruk M.P., Datsyshin A.P. Raspredelenie napriazhenii okolo treshchin v plastinakh i obolochkakh, Kiev: Naukova dumka, 1976, 443 p.
10. Mirsalimov V.M. Neodnomernye upruhoplasticheskie zadachi, M., Nauka, 1987, 256 p.
11. Miller K. Polzuchest i razrushenie. –M., Metallurhiia. 1986, 120 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:13-ий міжнародний колоквіум (МВМ-2006) „Механічна втома металів“ (2006)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.