Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16558

Назва: Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції
Інші назви: Planning promotions based on analysis of data obtained from the internet commerce system
Автори: Кріль, В. М.
Kril, V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Кріль В. М. Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції / Кріль В. М. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 1. — С. 73-74. — (Секція: Інформаційні технології).
Bibliographic description: Kril V. (2016) Planuvannia reklamnykh aktsii na osnovi analizu danykh otrymanykh z systemy internet komertsii [Planning promotions based on analysis of data obtained from the internet commerce system]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 1, pp. 73-74 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Конференція/захід: Ⅸ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 1
Дата публікації: 20-кві-2016
Дата внесення: 29-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016
УДК: 004.62
Теми: маркетинг
реклама
аналіз
товар
marketing
advertising
analysis
goods
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 73-74
Початкова сторінка: 73
Кінцева сторінка: 74
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16558
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.