Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16397

Назва: Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств
Інші назви: Problems of sale politics of modern Ukrainian enterprises
Автори: Кароль, С.
Karol, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University
Бібліографічний опис: Кароль С. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств / Кароль С. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 2. — С. 36-37. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Karol S. (2016) Problemy zbutovoi polityky suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv [Problems of sale politics of modern Ukrainian enterprises]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 2, pp. 36-37 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Конференція/захід: Ⅸ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 20-кві-2016
Дата внесення: 25-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016
УДК: 339.138
Теми: збутова діяльність
збутова політика
sales activity
sale politics
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 36-37
Початкова сторінка: 36
Кінцева сторінка: 37
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16397
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Перелік літератури: 1. Андреева О.Д. Технология бизнеса: Маркетинг: учеб. пособие / О.Д. Андреева. – М.: Дело, 2001. – 224 с.
2. Балабанова Л.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: монографія / Л.В. Балабанова, Н.М. Гуржій. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2010 – 184 с.
3. Балабанова Л.В. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія / Л.В. Балабанова, Ю.М. Логвіна. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2012 – 250 с.
References: 1. Andreeva O.D. Tekhnolohiia biznesa: Marketinh: ucheb. posobie, O.D. Andreeva, M., Delo, 2001, 224 p.
2. Balabanova L.V. Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva: monograph, L.V. Balabanova, N.M. Hurzhii, Donetsk: DonNUET, 2010 – 184 p.
3. Balabanova L.V. Stratehichne upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu: monograph, L.V. Balabanova, Yu.M. Lohvina, Donetsk: DonNUET, 2012 – 250 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.