このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16334

タイトル: Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчування
その他のタイトル: Consumer motivations research on the market of cafeterias
著者: Яремко, Роман
Yaremko, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Яремко Р. Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчування / Роман Яремко // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 180-181. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Yaremko R. (2016) Doslidzhennia spozhyvchykh motyvatsii na rynku zakladiv kharchuvannia [Consumer motivations research on the market of cafeterias]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 180-181 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 26-4月-2016
Date of entry: 24-5月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 180-181
Start page: 180
End page: 181
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16334
Content type: Article
出現コレクション:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。