Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16313

Tittel: Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємстві
Alternative titler: Methods of economically-mathematical modeling in organization of marketing planning on enterprise
Authors: Підставка, Неоніла
Pidstavka, Neonila
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Підставка Н. Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємстві / Неоніла Підставка // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 138-139. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Pidstavka N. (2016) Metody ekonomiko-matematychnoho modeliuvannia v orhanizatsii marketynhovoho planuvannia na pidpryiemstvi [Methods of economically-mathematical modeling in organization of marketing planning on enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 138-139 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivelsesdato: 26-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 138-139
Start page: 138
End page: 139
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16313
Content type: Article
Vises i samlingene:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright