Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16272

Tytuł: Маркетингова інформація як елемент маркетингових досліджень
Inne tytuły: Marketing information as part of market research
Authors: Вінярчук, Наталя
Vinyarchuk, Natalya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Вінярчук Н. Маркетингова інформація як елемент маркетингових досліджень / Наталя Вінярчук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 55-56. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description: Vinyarchuk N. (2016) Marketynhova informatsiia yak element marketynhovykh doslidzhen [Marketing information as part of market research]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 55-56 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 55-56
Główna strona: 55
Strona końcowa: 56
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16272
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi