Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16269

Titre: Обслуговування як елемент товарної політики
Autre(s) titre(s): Service as an element of merchantability policy
Auteur(s): Халюта, Алла
Halyuta, Alla
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Халюта А. Обслуговування як елемент товарної політики / Алла Халюта // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 49-50. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Halyuta A. (2016) Obsluhovuvannia yak element tovarnoi polityky [Service as an element of merchantability policy]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 49-50 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 26-avr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 49-50
Start page: 49
End page: 50
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16269
Content type: Article
Collection(s) :Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.