Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1542

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітнарович, Руслан Миколайовичuk
dc.contributor.authorЛитнарович, Руслан Николаевичru
dc.contributor.authorLitnarovich, Ruslan Mykolaiovychen
dc.date.accessioned2012-01-02T07:29:54Z-
dc.date.available2012-01-02T07:29:54Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛітнарович Р.М. Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. МЕГУ, Рівне, 2009, -100 с.uk
dc.identifier.otherЛ64-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1542-
dc.descriptionПісля проведення екзаменаційної сесії студенти провели експертну оцінку і була отримана зведена таблиця за результатами анкетування. Даний базовий курс вивчало 38 студентів. Це дало змогу провести аналіз педагогічного експерименту на основі вивчення множинної регресії для коригування і оптимального розподілу матеріалу та більш детального і повного представлення педагогічної ситуації, що складалася в процесі вивчення базового курсу. Зрозуміло, що всі процеси дидактики розглядалися у взаємозв’язку.uk
dc.description.abstractЯвище, яке залежить від багатьох факторів, можна описати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взає-мозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стоха-стичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє.uk
dc.description.abstractЯвление, которое зависит от многих факторов, можно описать с помощью множественной регрессии. Исследовав взаимозависимость уровней усвоения знаний студентов и степеней абстракции в исследуемом семестре, построив стохастическую связь между ними и выяснив адекватность построенной математико-педагогической модели на основе полученных данных, весьма возможно с некоторой достоверностью прогнозировать будущее.uk
dc.description.abstractPhenomenon which depends on many factors, it is possible to describe by multiple regression. Probing interconnection levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building empiric connection between them and finding out adequacy of the built mathematico-pedagogical model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future.uk
dc.description.sponsorshipМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчукаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний універсиитет імені академіка Степана Дем'янчукаuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectбазова дисциплінаuk
dc.subjectмножинний аналізuk
dc.subjectоцінка точностіuk
dc.subjectматематическая модельuk
dc.subjectбазовая дисциплинаuk
dc.subjectмногофакторный анализuk
dc.subjectоценка точностиuk
dc.subjectmathematical modeluk
dc.subjectbase disciplineuk
dc.subjectmultivariable analysisuk
dc.subjectestimation of exactnessuk
dc.titleТеоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школиuk
dc.typeBookuk
dc.subject.udc519.876.5uk
dc.subject.bbk74.5uk
Розташовується у зібраннях:Зібрання книг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.