Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1542

Назва: Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи
Автори: Літнарович, Руслан Миколайович
Литнарович, Руслан Николаевич
Litnarovich, Ruslan Mykolaiovych
Бібліографічний опис: Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. МЕГУ, Рівне, 2009, -100 с.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 2-січ-2012
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний універсиитет імені академіка Степана Дем'янчука
УДК: 519.876.5
ББК: 74.5
Теми: математична модель
базова дисципліна
множинний аналіз
оцінка точності
математическая модель
базовая дисциплина
многофакторный анализ
оценка точности
mathematical model
base discipline
multivariable analysis
estimation of exactness
Короткий огляд (реферат): Явище, яке залежить від багатьох факторів, можна описати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взає-мозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стоха-стичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє.
Явление, которое зависит от многих факторов, можно описать с помощью множественной регрессии. Исследовав взаимозависимость уровней усвоения знаний студентов и степеней абстракции в исследуемом семестре, построив стохастическую связь между ними и выяснив адекватность построенной математико-педагогической модели на основе полученных данных, весьма возможно с некоторой достоверностью прогнозировать будущее.
Phenomenon which depends on many factors, it is possible to describe by multiple regression. Probing interconnection levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building empiric connection between them and finding out adequacy of the built mathematico-pedagogical model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future.
Опис: Після проведення екзаменаційної сесії студенти провели експертну оцінку і була отримана зведена таблиця за результатами анкетування. Даний базовий курс вивчало 38 студентів. Це дало змогу провести аналіз педагогічного експерименту на основі вивчення множинної регресії для коригування і оптимального розподілу матеріалу та більш детального і повного представлення педагогічної ситуації, що складалася в процесі вивчення базового курсу. Зрозуміло, що всі процеси дидактики розглядалися у взаємозв’язку.
Спонсорська підтримка: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1542
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Зібрання книг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.