Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14971

Tytuł: Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствах
Authors: Шафарусь, А.
Akcesoria: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Шафарусь А. Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствах / Шафарусь А. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 172. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Shafarus A. (2008) Konsaltynh yak sposib vyrishennia problem marketynhu na vitchyznianykh pidpryiemstvakh. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 172 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 17-kwi-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Zakres stron: 172
Główna strona: 172
Strona końcowa: 172
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14971
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi