Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14971

Titolo: Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствах
Autori: Шафарусь, А.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шафарусь А. Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствах / Шафарусь А. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 172. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Shafarus A. (2008) Konsaltynh yak sposib vyrishennia problem marketynhu na vitchyznianykh pidpryiemstvakh. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 172 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data: 17-apr-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Page range: 172
Start page: 172
End page: 172
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14971
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.