Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14936

Titel: Різновидності брендів та відповідних їм стратегій
Författare: Ониськів, В.
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Ониськів В. Різновидності брендів та відповідних їм стратегій / Ониськів В. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 137. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Onyskiv V. (2008) Riznovydnosti brendiv ta vidpovidnykh yim stratehii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 137 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Utgivningsdatum: 17-apr-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 621.326
Page range: 137
Start page: 137
End page: 137
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14936
References (Ukraine): 1. Бекетов Н.В. Брендинг: к социокультурному анализу понятия // Маркетинг в России и за рубежом, 2007. - № 5. - С. 39-44.
2. Бренд живет не на полках, а в головах // Marketing media review, 2007. - № 10. - С. 6-7.
3. Воичак А.В. Маркетинговый менеджмент. К.: КНЕУ 1998. – с. 266.
References (International): 1. Beketov N.V. Brendinh: k sotsiokulturnomu analizu poniatiia, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2007, No 5, P. 39-44.
2. Brend zhivet ne na polkakh, a v holovakh, Marketing media review, 2007, No 10, P. 6-7.
3. Voichak A.V. Marketinhovyi menedzhment. K., KNEU 1998, P. 266.
Content type: Article
Samling:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!