Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14936

Назва: Різновидності брендів та відповідних їм стратегій
Автори: Ониськів, В.
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Ониськів В. Різновидності брендів та відповідних їм стратегій / Ониськів В. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 137. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Onyskiv V. (2008) Riznovydnosti brendiv ta vidpovidnykh yim stratehii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 137 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 17-кві-2008
Дата внесення: 21-бер-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
УДК: 621.326
Діапазон сторінок: 137
Початкова сторінка: 137
Кінцева сторінка: 137
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14936
Перелік літератури: 1. Бекетов Н.В. Брендинг: к социокультурному анализу понятия // Маркетинг в России и за рубежом, 2007. - № 5. - С. 39-44.
2. Бренд живет не на полках, а в головах // Marketing media review, 2007. - № 10. - С. 6-7.
3. Воичак А.В. Маркетинговый менеджмент. К.: КНЕУ 1998. – с. 266.
References: 1. Beketov N.V. Brendinh: k sotsiokulturnomu analizu poniatiia, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2007, No 5, P. 39-44.
2. Brend zhivet ne na polkakh, a v holovakh, Marketing media review, 2007, No 10, P. 6-7.
3. Voichak A.V. Marketinhovyi menedzhment. K., KNEU 1998, P. 266.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.