Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13162

Title: Суть та функції реклами
Other Titles: Essence and functions of advertising
Authors: Головата, О.
Holovata, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Головата О. Суть та функції реклами / О. Головата // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 37. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Holovata O. (2014) Sut ta funktsii reklamy [Essence and functions of advertising]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 37 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Issue Date: 24-Apr-2014
Date of entry: 6-Mar-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
UDC: 338.45
Keywords: реклама
маркетинг
конкуренція
advertising
marketing
competition
Page range: 37
Start page: 37
End page: 37
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13162
Copyright owner: © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
Content type: Article
Appears in Collections:Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2014)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.