Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1206
Назва: Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці?
Автори: Залецька, Віра
Zaletska, Vira
Бібліографічний опис: Віра Залецька. Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці? / Віра Залецька // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 96 – 97.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 7-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.138
Теми: самомаркетинг
self-marketing
кар’єра
успіх
career
success
Короткий огляд (реферат): Самомаркетинг – дуже актуальне питання для більшості майбутніх випускників ВНЗ, для тих хто шукає роботу чи хоче розпочати свій бізнес, для всіх молодих та активних спеціалістів що хочуть реалізувати себе у кар’єрі
Self-marketing – really actual question for almost all future graduates of the Universities, for those looking for work or wants to establish their business, for all young, active professionals who want to realize their career
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1206
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Залецька В..pdf89,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.